BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

September 12, 2011

''aku bukan dan aku cuma,err aku mahu dia..erghhhh''

Aku tak reti berpuitis . Aku bukan penyair . Aku bukan orang seni . Aku tak punya fikiran kreatif . Hanya mengetik selembar keyboard yang terhampar . Aku coretkan perasaan ku di sini . Aku tinggalkan di sini . 

Aku tak punya apa apa untuk di banggakan . Aku bukan sesiapa . Depan , belakang , atas , bawah , aku tetap orang sama . Takkan pernah berubah . Aku masih begini . Aku yang masih mentah . Aku yang naif tentang dunia sebenar . Aku yang masih lagi memerlukan bimbingan seseorang . 

Aku yang rindu kan kasih sayang . Aku yang masih mahukan belaian . Aku yang mahukan perhatian . What else ? Aku dah penat ber-alam maya . Bagi aku peluang untuk jalani hidup realiti . Bagi aku peluang rasa semua benda tu . Aku taknak hidup dalam fantasi . Jelik . Muak !

Kau , kau dan kau selalu bilang kau paham . Tapi sebenarnya tak . Kan ?-citpodahlah wei-

0 comments: